پایان مجدد موجودی پیش فروش لومیا 950 ایکس ال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 1150
نویسنده : بنیامین سلمانی

تمام شدن موجودی پیش‌فروش یک گوشی در طول 24 ساعت و اتمام مجدد آن در یک زمان کمتر تنها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی محبوب بودن یک گوشی باشد. اگر احتمالا تیتر خبر را نمی‌خواندید گمان می‌کردید که در مورد آیفون یا سری گلکسی سامسونگ این آمار منتشر شده است. اما جواب ما در کهکشانی دیگر سیر می‌کند. کهکشانی که لومیا نام دارد.

لومیا 950 ایکس‌ال یکی از شایسته‌ترین گوشی‌های پرچمدار است و تقریبا تمامی امکانات به‌روز و مهم در این گوشی جای داده شده است. این گوشی برای اولین بار در سطح تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند (بار دیگر تاکید می‌کنیم که استفاده از سنسور عنبیه‌ی چشم به صورت محدود توسط چینی‌ها انجام شده است) از سنسور عنبیه‌ی چشم بهره می‌برد که حتی در تاریکی و با عینک آفتابی نیز رگ‌های عنبیه‌ی چشم شما را تشخیص می‌دهد.

lumia 950 xl  preorder

قابلیت کانتینیوم که با استفاده از آن می‌توان یک کامپیوتر کوچک و قابل حمل ساخت نیز به پیش‌فروش عجیب و غریب لومیا 950 ایکس‌ال کمک کرده است. لومیا 950 ایکس‌ال به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز 10 موبایل بهره می‌برد و از این لحاظ جزو اولین گوشی‌ها است.

 

یکی از دلایل عطش کاربران آمریکایی برای خرید لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال عدم عرضه‌ی پرچمدار جدید در دو سال اخیر است که موجب هجوم خریداران برای ثبت‌نام پیش‌فروش لومیا 950 ایکس‌ال شده و بسیاری از رقبا را متعجب کرده است. اگر شما در حال حاضر قصد پیش‌خرید لومیا 950 ایکس‌ال را داشته باشید باید ایمیل خود را ثبت کنید تا در صورت موجود شدن دوباره‌ی سامانه به شما اطلاع داده شود.

 

منبع:ترنجی




:: برچسب‌ها: مایکروسافت , لومیا , ویندوزفون ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 751
بازدید کل : 123296
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com